درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 06 بهمن 1398
  • بازدید : 3146 مشاهده

دن تلیور نو ایدیا

دن تلیور نو ایدیا

برای دانلود آهنگ دن تلیور به نام نو ایدیا به ادامه مطلب گلسار موزیک مراجعه کنید

I Know, I Know, I Know That You’re Drunk (Yeah)

میدانم میدانم میدانم شما میدانید که مست هستید بله

Tell Me What You Want After This Club (Oh)

به من بگویید بعد از این باشگاه چه میخواهید اه

You Know I Get Nasty (Know I Get Nasty)

میدانید که من زننده هستم

Uber Ride To My House, Called A Taxi (Uber Ride To My House, Yeah)

سوار اوبر به خانه من به نام تاکسی
I’m Picky With My Women, I’m Deciding (Oh)

من با زنانم دلپذیر هستم تصمیم میگیرم

Call Me To Your Crib And I’ذm Sliding (Yeah)

مرا به گهواره خود صدا کن و من در حال کشیدن هستم

(I’m Picky With My Women, I’m Deciding (Oh

من با زنانم دلپذیر هستم تصمیم میگیرم
(Call Me To Your Crib And I’m Sliding (Call Me To Your Crib And I’m

مرا به گهواره خود صدا کن و من در حال کشیدن هستم
(First Things First Let Me Get That Introduction (Let Me Get That Intro

اولین چیزهایی که ابتدا به من اجازه میدهند آن مقدمه را بدست آورم

(We On A Long Road To Self Destruction (Self Destruction

ما در یک جاده طولانی خود تخریب

(You Were So In Love, You Weren’t Gon’ Tell Me Nothing (You Were So In Love

تو خیلی عاشق بودی هیچی به من نگفتی

(Let Me Get This Crib (Uh, Huh), ’Cause I Had No Idea (Yeah

اجازه دهید این گهواره را بگیرم زیرا من هیچ ایده ایی نداشتم
(Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس اینکه خیلی زیاد کردم

(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم خیلی زیاد کار کردم

(Well Let’s Get Naughtier (Naughtier), I Mean Naughtier (Naughtier

خوب بیاید شیطان نباشیم . منظور من نادرسته

دانلود آهنگ دن تلیور نو ایدیا با لینک مستقیم از آسان دانلود موزیک

(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم خیلی زیاد کار کردم

(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم خیلی زیاد کار کردم

(Yeah, Let’s Party (Yeah), I Mean All Year (Aw Yeah

بله بیاید مهمانی کنیم منظور من تمام سال است
Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره
Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره

Uh, Uh, Uh, Uh, Yeah

اوه اوه اه اه اره
First Things First Let Me Get That Introduction

اولین چیزهایی که به من جازه میدهند آن مقدمه را دریافت کنم

We On A Long Road To Self Destruction

ما در یک جاده طولانی به سمت خود تخریبی هستیم

You Were So In Love, You Weren’t Gon’ Tell Me Nothing

تو خیلی عاشق بودی هیچی به من نگفتی

Let Me Get This Crib ’Cause I Had No Idea

بگزارید من این گهواره را بگیرم زیرا هیچ ایده ایی نداشتم
(Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس اینکه خیلی زیاد کردم

(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم خیلی زیاد کار کردم

(Well Let’s Get Naughtier (Naughtier), I Mean Naughtier (Naughtier

خوب بیاید شیطان نباشیم منظور من نادرسته
(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم زیاد کار کردم
(I’m Feeling Like I Did Too Much (Much

احساس میکنم زیاد کار کردم
(Yeah, Let’s Party (Yeah), I Mean All Year (Aw Yeah

بله بیاید مهمانی کنیم منظور من تمام سال است
Since You’ve Been Gone, I’ve Been Just Okay

از انجایی که شما رفته ایید خوب من خوب بودم
I Know You Mad, You Didn’t See It My Way

من میدونم که شما عصبانی نیستید شما آن را به روش من ندیدید
Since I’ve Been Gone, I’ve Been Out Of Space

از انجا که من رفته ام من از فضا خارج شده ام
I Let Love Shawty, Come Here, Take Your Place

من به عشق سرکش اجازه میدهم بیا اینجا جای خود را بگیر
(Ooh, You Got It (Got It

اوه شما آن را دریافت کردید
(You Couldn’t Keep My Love, You Too Exciting (Couldn’t Keep My Love, Yeah

شما نمیتوانید عشق من را حفظ کنید شما بیش از حد هیجان زده هستید
(You Want A Paper Plane, I Don’t Mind (Want A Paper Plane, Yeah

شما یک هوا پیما کاغذی میخواهید برای من مهم نیست
(You Wonder Why Your Girl, Always Smiling (Wonder Why Your Girl, Yeah

تعجب میکنید چرا دختر شما همیشه لبخند میزند