درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 دی 1400
  • بازدید : 14 مشاهده

دانلود آهنگ مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش

در کنار شما هستیم با دانلود آهنگ جدید شنیدنی و متفاوت مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک عزیز به نام “لغزش” با کیفیت اورجینال و متن ترانه

Download Music “Mehrshid Habibi Ft. Sajad Mashkook” In The Name Of “Laghzesh” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش
مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش

♩♬این دیوونه بعد تو رد داده مغزش ♪♭

♩♬تو وقتی اومدی که دیگه نداره ارزش ♪♭

متن آهنگ مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش

♩♬توی دنیای من این یعنی لغزش ♪♭

♩♬آرزوهامو کشتم میرم ♪♭

♩♬روزاتم میشه خوش تر بی من ♪♭

♩♬کی بود اون حرفارو پشتم میزد ♪♭

♩♬منو میکرد از پشت خطی رد ♪♭

♩♬بهم بگو چیه خب تقصیرم ♪♭

♩♬یادم نمیره خود درگیرم ♪♭

♩♬هرجا میرم تهش اینورام ♪♭

♩♬سوخت دادم این همه بی مرام ♪♭

♩♬تهش وصلی به تن دیگران ♪♭

♩♬گند زدی که تهش این الان شد ♪♭

♩♬ساختم با تو همچیم خراب شد ♪♭

♩♬نه میخوام بری نه بدی الان قول ♪♭

♩♬من فهمیدم همه چی برام شو شد ♪♭

♩♬مشتای بعدیو محکم بزن ♪♭

♩♬که کل این مسیرو خوردم به سنگ ♪♭

دانلود آهنگ مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش

♩♬اگه نمیتونی تو روم بزنی ♪♭

♩♬تیزیو بردارو از پشتم بزن ♪♭

♩♬مهم نیس که قاتل کیه ♪♭

♩♬من خودمو کشتم بزن ♪♭

♩♬یه من تو خودم شد دربه در ♪♭

♩♬یه روانیه ردیه پر دردسر ♪♭

♩♬من شدم از اون مخای ردی که ♪♭

نمیشم دیگه شل با یه تهدید ♪♭

♩♬صدبار دیگ بکش تو منو ♪♭

♩♬به دنیا میام تو دنیای بعدی ♪♭

♩♬شاید اونجاشد که به دنیا بخندی ♪♭

♩♬اونجا که پر باشه بشقاب ته دیگ ♪♭

♩♬شاید اونجا نبود پستای غمگین ♪♭

♩♬کیف مامان پره قرصای رنگی نبود ♪♭

♩♬جنگی نبود واس پای لنگ سنگی نبود ♪♭

♩♬تانکی نبود بگه ردشیم از روت ♪♭

♩♬پشت پردها دستی نبود ♪♭

♩♬شاید ما آدما رفتیم از رو ♪♭

♩♬توی چشمام اشکی نبود کاش ♪♭

♩♬حست بهم مشقی نبود کاش ♪♭

♩♬گفتم به تو فک نمیکنم ♪♭

♩♬چرا تو فکرم هستی هنوز ها ♪♭

♩♬این دیوونه بعد تو رد داده مغزش ♪♭

♩♬تو وقتی اومدی که دیگه نداره ارزش ♪♭

مهرشید حبیبی و سجاد مشکوک لغزش