درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 07 اردیبهشت 1399
  • بازدید : 22 مشاهده

مهدی یغمایی صبحی دیگر

دانلود آهنگ مهدی یغمایی صبحی دیگر

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای مهدی یغمایی بنام صبحی دیگر با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mehdi Yaghmaei Sobhi Digar With Text And Direct Links

تو میتونی منو تا همیشه مبتلا کنی کافیه فقط به من همینجوری نگاه کنی من دارم به این همه آرامش عادت میکنم من به ساده بودنت خیلی حسادت میکنم

متن آهنگ مهدی یغمایی صبحی دیگر

ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه من میخوام که جونمو فدای خنده هات کنم زندگیمو ول کنم بشینمو نگات کنم بهترین روزای عمرمو دارم میگذرونم هر نفس کنار تو نبودمو پشیمونم

مهدی یغمایی صبحی دیگر

تیتراژ برنامه صبحی دیگر