درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399
  • بازدید : 21 مشاهده

مهراب دیوونه بازی دو

مهراب دیوونه بازی دو

دانلود آهنگ مهراب دیوونه بازی دو

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای مهراب  بنام دیوونه بازی دو با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mehrab – Divoneh Bazi 2 With Text And Direct Links

نمیدونم چرا باز افتادم یادش شبایی که تا صب نخوابیدم برات

نمیدونم چی چشامو اذیت میکنه مگر نه من مردم گریه نمیکنم برات

متن آهنگ مهراب دیوونه بازی دو

تو مثل سیگار واسه من نه ترک میکنم نه میخوام بکشم

انقد گلومو گرفته این بغض که لبامم بخنده بازم اشک میاد از چشمم

بز دلی نفرینه مادرمی دیگه قید تورو زدم مادر داد می زد زانوهات خم نشه پسرم

خاطرات دس نخورده هنوز توی سرم نیستی ولی عکساتو تو دررو دیوار میزنم

تو که رفتی حسم توی دلم مرده تو که رفتی مهراب بدجوری زمین خورده

تو که رفتی این سرو وضع لعنتی جلو تمومه همسایه ها آبرومو برده

همتون حیونید دوره منو خط بکشید دیگه گم شید همتون از این خونه برید

یادته ضربه زدی قلب من تیر کشید مادرم مرده بودآ بابام دیر رسید

دسته خودم نیست .... نمیزاره مشتم یه دونه شیشه واسه این خونه نمیزاره

خیلی وقته خونه ی ما شیشه ای نمونده کی میدونه که این سرما سر بابام چی میاره

 به روزای جوونیم خیلی بدهکارم به خط های  رو تنم خیلی بدهکارم

به خنده های نکردم خیلی بدهکارم من به عمری که سوزوندم خیلی بدهکارم

امشب یاد تو افتادم بغضم ترکید همه چیو شکوندم خون به مغزم نمی رسید

امشب واسه اولین بار قرصامو نخوردم

اصلا بزار دنیا با ما بد شه ما ماله هم باشیم

اصلا خدا با ما بد شه ما ماله هم باشیم

شاید عمرم آخراشه بیا با هم باشیم

شایدم منو نمیخوای باشه جدا شیم

یکی دل شکسته یکی می پیچید به بازی

شبا همه رو می نوشت شد دیوونه باز این

فرض کن یکی برد و اون یکی سوخت یکی بازی میداد یکی بی خبر تو بازی

این خونه یاد تورو هنوز نگه داشته آره دوست دارم می ریو دل باشه

بورو ببین کی مثل من شبیه حرفاشه یادت باشه

خداحافظ تو رفتیو تنها موندم به یه دله ناقص خداحافظ

شبا تو خونه تنهام میگیرم فاله حافظ

خداحافظ خداحافظ ...

بی معرفت !!!

باز شد سره حرف بذار قصه بگم

قصه ی عشقی که پیچید به بازی

خشک میشه لبام دستام می لرزه

صفحه دوم قصه ی دیوونه بازی

تو که رفتی بعد تو عکسی نموند پیشم

ببین خودت همشونو بردی

نشستم زندگیتو از دور ببینم

شرط میبندم یه شب مثل من غصه نخوردی

بزن سر به تن دیوار بزار یادت بیاد بودم

همونجایی که تنها رفتی من دلواپست بودم

نمیکشتم نمیمیرم اگه تنها نمیرفتی

باشه من میرم اگه منم کلید بدبختیت

منم نابود نابود و تو هم تا بوده این بودی

شرف واسم مهم بودو تو که با بیشرفا خوبی

نمیذاشت غیرتم کم شم نمی شد با دلت بد شم

نترسیدی دلو ..... وابسته ی کسی نشه شبا نباش

میری برو ولی بعدی رو مثل من تنها نزار

برو اسممو تو سینت نگه ندار

تو چی میخواستی از جونه قلبم خدا نداد

تو اون رویایی که شبا قیدمو میزدی گمم

میرم جلو آیینه نمی بینم هیچکی شبیه خودم

دیدی غرورت خراش انداخته رو قلب مظلومم

دیگه ازهیچ بیشرفی ضربه نمیخورم

بعد تو دیگه بی حس میشه تنم

بعد تو نازه هیچکیو نمی خرم

بعد تو غیرت واسه فقط یه شعاره

بعد تو یه یتیمم که مادر نداره

تو که رفتی شبا م..تیو مش..م

تو که رفتی من اینقدر افسرده نبودم

تو که رفتی من به هر گناهی مجبورم

تو بد نباشیا همیشه من خوبم

بزن با غم بازم  ناله بزن ای قلب بیچاره

بزن فریاد از این شهری که توش بی ..ی داره

شبا مو نخ به نخ با با خاطره  دود کردمو ساختم

نمیره اون شب از یادم تورو با گریه می باختم

الهی کم بیاری بد بیاری دیگه تقدیره

میترسیدم که عشقم داره تو قلب تو می میره

وقتی حتی خدا واسه برگشت تو کاری نکرد

فهمیدم که دعای مادرمم بی تاثیره

نمیدونم که این شبا تنهایی م.. میرم کجا

پا برهنه میبینم تورو تو همین خیاباونا

قطره های اشکمم سرازیره خدا خودت یه کاری کن

ببین داره چطوری میره

بودنت یه اشتباه بود تو خیانت کردی یکی بین ما بود

تو میگفتی سیر نمیشم از عشق تو

قیدمو زدی و سیر شدی ازم زوود

خداحافظ تو رفتی تنها موندم با یه دله ناقطص

خداحافظ

شبا توی خونه تنها میگیرم فاله حافظ

خداحافظ خداحافظ

کلان محلمونم نتونست که آرومم کنه

میرم معراجو صدا میزنم که آرومم کنه

مهراب تمومش کن بسته

میلاد نمیدونی چمه

بگو ولم کنن دلم بد جور تنهایی لازمه

داره میره بعد اون با دله تنهام چه کنم ؟

ببین داره میره اخه با این اشکام چه کنم ؟

داره میره با حرفو حدیث مردم چه کنم ؟

داری میری برو اذیتت نمی کنم

گفتی ولت نمیکنم ولم کردی رفتی

گفتی بی معرفت نیستم بی معرفت رفتی

گفتی فرق داری با همه میمونه تو به هر سختی

گفتی دینو ایمونم مگه کافر شدی رفتی ؟

حسودیم میشه به اون که هر شب کنارته

چیزی نمونده تو خونه از تو بذاره که

یادت میوقتم گریه کنم برات

اون که به خاطرش رفتی داستانتونو گرفت برام

مادرم بلند نشد اونجوری که تو ضربه زدی نامرد

بابام از درد این موهای سقیدم کمر تاکرد

دستم میره سمت شکستنی های تو ی خونه

حواستم میک سیگار تمامه دستامو سوزونده

از این زخمایی که دارم یکیشون خیلی بد خیمه

قبوله بردی تو بازم ما هم خدامون کریمه

میارم دستامو بالم ولی بارون نمی باره

من که گریه نمیکنم سیگار دودش نمیزاره

من به دنبال یکی ام بیاد نصیحتم کنه

می ترسم یه روز این قرصا یه روز اذیتم کنه

بابام سر بالا نمیاره واسش آبرو نمونده

دیگه بریدم از تنت تو این محل وا مونده

چقدر به درو دیوار میخوره تنم  تو این خونه

هر چی بشکنه تو این خونه میدونن تقصیره من بوده

از این قرصا میترسم فراموشی گرفتم ای بابا

خانوم یه سوال ببخشید اسم شما چی بوده

این خونه یاد تورو هنوز نگه داشته آره دوست دارم می ریو دل باشه

بورو ببین کی مثل من شبیه حرفاشه یادت باشه

خداحافظ تو رفتیو تنها موندم به یه دله ناقص خداحافظ

شبا تو خونه تنهام میگیرم فاله حافظ

خداحافظ خداحافظ ...

مهراب دیوونه بازی دو