درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
  • بازدید : 22 مشاهده

گرشا رضایی دل ندارم

گرشا رضایی دل ندارم

دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای گرشا رضایی بنام دل ندارم با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Garsha RezaeiDel Nadaram With Text And Direct Links

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری چی عوض شد تو وجودم این نبودم قبل تو مطمئن باش هرچی بودم این نبودم قبل تو

متن آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر

گرشا رضایی دل ندارم