درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : جمعه 19 اردیبهشت 1399
  • بازدید : 21 مشاهده

هومان بخند

دانلود آهنگ هومان  بخند

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای هومان بنام بخند با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Hoomaan – Bekhand With Text And Direct Links

بزودی

نه نمیگیره کسی جای تو رو واسه من دیگه بدون من جایی نرو

متن آهنگ هومان بخند

بزار منم باهات بیام تو باشی بارون بیاد میشه عشق خاص من بخندو تو قلبم خودتو جا کن بیا آروم تو گوشم اسممو صدا کن عاشقی کنیم یه جوری که همه بگن اینارو یه جای دنج باشیمو هوای تازه عشقی که تو دادی به قلبم میسازه خودش ندیده این بارون مثل ما دوتارو

هومان بخند