درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 07 بهمن 1398
  • بازدید : 36 مشاهده

هیرمان چی میشه

هیرمان چی میشه

دانلود آهنگ هیرمان چی میشه

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای هیرمان بنام چی میشه با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Hirmaan – Chi Mishe With Text And Direct Links

۶٫۰/۱۰ ★

چی میشه ، بشه اون چیزی که دلم همیشه می خواست●♪♫
تو چشات ، واسه این دل من نذاشته هوش و حواس●♪♫
دل من ، واسه تو میزنه بگو دل تو کجاس●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگی از عشق تو جا نمی زنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگیا قید تورو نمیزنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫
تو که لب تر کنی می میره برات دل من●♪♫
آره دیوونه شد این دل عاقل من●♪♫
اگه غم داشتی توو دلت اونم بده من ، اونم بده من●♪♫
اگه بالا بری پایین بیای عاشقت منم●♪♫
نه به این سادگیا قید تورو نمیزنم●♪♫
از تو که جون منی من دیگه دل نمیکنم●♪♫