درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 07 بهمن 1398
  • بازدید : 51 مشاهده

مرتضی دوباره عاشق

مرتضی دوباره عاشق

دانلود آهنگ مرتضی دوباره عاشق

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای  مرتضی بنام دوباره عاشق با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Morteza – Dobare Eshgh With Text And Direct Links

۷٫۳/۱۰ ★

ریمیکس اضافه شد

موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع گشت و گذاره
موقع دیدن یاره
انگار انگار که بهاره
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
وقتی نگات این همه مهربونه
دنیا واسم خونه عاشقونه
وقتی دلم اینجوری با تو آشناست
هر چی وفا داری بخواهی همون جاست
شاه پریون اگه هم خونه تو باشه
باز مثل من دوست داره دیوونه تو باشه
من نمیخوام کنج دلم عاشق تو باشم
مردونه فریاد میزنم الهی فدات شم
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
موقع گشت و گذاره
موقع دیدن یاره
انگار انگار که بهاره
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق
وقتی نگات این همه مهربونه
دنیا واسم خونه عاشقونه
وقتی دلم اینجوری با تو آشناست
هر چی وفا داری بخواهی همون جاست
شاه پریون اگه هم خونه تو باشه
باز مثل من دوست داره دیوونه تو باشه
من نمیخوام کنج دلم عاشق تو باشم
مردونه فریاد میزنم الهی فدات شم
موقع بزنو بکوبه
موقع بزنم به چوبه
دیگه صبح بی غروبه
آخه عاشق شده دل و
داد میزنه دوباره عشق
داد میزنه دوباره عشق