درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 28 فروردین 1399
  • بازدید : 32 مشاهده

علیرضا خان عیبی نداره

دانلود آهنگ علیرضا خان عیبی نداره

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای علیرضا خان بنام عیبی نداره با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Alireza Khan - Eybi Nadare With Text And Direct Links

اینکه میخوای روشن بشه تکلیفت

بستگی داره که از عشق چیه تعریفت

متن آهنگ علیرضا خان عیبی نداره

میدونم حرفام حس بد میدن بت

آخه خودت اینو میخواستی

الکی باید خام تو شم تا کی

بیشتر از این نمیتونم بمونم ساکت

مگه کم راه اومدم با دل شکاکت

آخه خودت اینو میخواستی

لعنتی داره داد میزنه رفتارم

این که من عاشقتم

اینکه دوستت دارم

تو که چشمای نجیب و با نمک داری

لعنتی آخه بگو پس به چی شک داری

عشق نمیذاره دلم اینه کار دلم عیبی نداره

عشق همینه که هست

دلی که شکست عیبی نداره

علیرضا خان عیبی نداره