درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : شنبه 05 بهمن 1398
  • بازدید : 32 مشاهده

محمد صرامی جدایی

محمد صرامی جدایی

دانلود آهنگ محمد صرامی جدایی

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای محمد صرامی بنام جدایی با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mohammad Sarrami – Jodaei With Text And Direct Links

۷٫۱/۱۰ ★

این آدم مغرور شهر بی تو نمیمونه●♪♫
هیچکی حالم رو بعد تو نمیدونه●♪♫
این دل من از وقتی رفتی بی قراره●♪♫
هر چی قرص می خورم دیگه فایده نداره●♪♫
دنبال چشمای تو کل شهر رو گشتم●♪♫
هنوز همه می پرسن حال تو رو ازم●♪♫
شدم عین دیوونه ها قدم زنون توی خیابونا●♪♫
وقتی اسمت میاد رد میده مغزم●♪♫
این رسمش نبود●♪♫
یکی دیگه به جام اومده چه زود●♪♫
دارم گریه می کنم●♪♫
گناه من این وسط چی بود●♪♫دانلود آهنگ محمد صرامی به نام جدایی
میدونم حالت کنار اون بهتره●♪♫
میدونم ثانیه ها داره برات راحت میگذره●♪♫
دلتنگ نیستی نمیدونی چی می کشم●♪♫
مخصوصا وقتایی که از آسمون بارون میزنه●♪♫
توی ذوق میزنه تیک تیک این ساعتم●♪♫
ندارمش اونی که می گفت توهمه چی پایتم●♪♫
قول داده بودیم تا آخرش بمونیم برای هم●♪♫
این روزا بدون اون تو هر جمعی ساکتم●♪♫
دیوونه هیچکس قد من قدر تورو نمیدونه●♪♫
نه نمیمونه این عاشق بدون تو نمیتونه●♪♫
هر کاری کردم●♪♫
نشد که بگذرم ازت●♪♫
نشد که از سرم بیوفته●♪♫
حتی عکستم اصن●♪♫
درگیرم کل این روزا●♪♫
دلگیرم جون تو قسم●♪♫
هر لحظه دلم تنگ میشه●♪♫
نمیشه بگم بت قلب من شکست●♪♫
این رسمش نبود●♪♫
یکی دیگه به جام اومده چه زود●♪♫
دارم گریه می کنم●♪♫
گناه من این وسط چی بود●♪♫