درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

    دانلود آهنگ مسلم محمدی تو کیی

  • دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

    دانلود آهنگ مس مسم مثل چویله مسم

  • دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

    دانلود آهنگ پارسا محمدی پرواز

  • دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

    دانلود آهنگ امین آرا و امیرحسین فرهمند شیپور جنگ

  • دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

    دانلود آهنگ شاد ترکی باجیلار

  • دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

    دانلود آهنگ لری لالای لای لای عزیزم

  • دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

    دانلود آهنگ غمگین لری برای مرگ برادر

  • دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

    دانلود اهنگ لری کوگ بال اشکهستم درمون بالم تی تنه

  • دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

    دانلود آهنگ لری رضا میران باد شمال خبر بور

  • دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

    دانلود آهنگ اصلی حرف اول اسمت گردن من

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : دوشنبه 23 فروردین 1400
  • بازدید : 22 مشاهده

سعید حسینی بیعاری

Saeid Hosseini 400x400 - دانلود آهنگ لری سعید حسینی بیعاری

دانلود آهنگ سعید حسینی بیعاری

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای سعید حسینی بنام بیعاری با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Saeid Hosseini – Biari With Text And Direct Links

“آرشیو”

یه شویی خود دیدم بامی وریسام تا نه هیبامی

وریسام تا که تو دارم یه اقبال و خو دارم

متن آهنگ سعید حسینی بیعاری

تکیمه دام و دیواری سره نهام و بی عاری

و یادت مهس مهس کردم چقد بی دهس دهس کردم

تکمیه دام و دیواری سره نهام و بیعاری

دتا نخی و بی جونی کشیدم سی تو یار جونی

یه سیلی کردم موقعه نه ت دیدم ای داغ دل لر تی وی

دیدم رز چشملم قوره مو خرشم ری مو هی سوره

دیدم تا دهسم ایلرزه دیدم تا دل تو نیلزره

د فهمشم که نیخاسیم نمونده من دلت جا سیم

سعید حسینی بیعاری

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود همه آهنگهای سعید حسینی